1 – جوانان بومی بیکار روز یکم بهمن در برابر شرکت نیشکر دعبل خزاعی دست به تجمع زدند.

2 – کارگران کشت و صنعت نیشکر میان‌­آب با ادامه اعتصاب و اعتراض خود در محوطه این کارخانه به دادن شعار پرداختند. کارگران شرکت کشت و صنعت نیشکر میان‌آب واقع در شهرستان شوش استان خوزستان، روز جمعه ۱ بهمن ماه، در اعتراض به وضعیت قراردادهای کاری و دستمزد پایین، تولید را متوقف کرده و دست به تجمع و راهپیمایی زدند.

3 – شنبه ۲ بهمن ماه ۱۴۰۰ کارگران شهرداری یاسوج در اعتراض به عدم پرداخت ۵ ماه دستمزد و مزایای ماه  معوقه خود، مقابل استانداری کهگیلویه و بویراحمد تجمع کردند.

4 – صبح روز شنبه ۲ بهمن ماه جمعی از کارگران فصلی شرکت نیشکر هفت تپه در اعتراض به عدم استخدام و عقد قرارداد دائمی دست به تجمع زدند. در قرارداد پیشنهادی، آغاز و پایان کار آنها به فصل بهره‌برداری محدود شده است و نوع قرارداد کارگر، فصلی عنوان شده است.

5 – تجمع اعتراضی کادر درمان بدون سهمیه طرحی و ۸۹ روزه در مقابل مجلس و با خواست قرارداد ثابت.

6 – تجمع اعتراضی بازنشستگان در شهرهای رشت، تهران، اهواز، اصفهان، مشهد، تبریز روز یکشنبه ۳ بهمن به سطح نازل دستمزدها یشان.

7 – کارگران شرکت کشت و صنعت نیشکر میان‌آب در شهرستان شوش، روز یکشنبه ۳ بهمن ماه، با تداوم اعتراضات خود، کار را متوقف کرده و برای هشتمین روز متوالی دست به تجمع  و راه پیمایی زدند. کارگران اعتصاب‌کننده همچنان با سردادن شعارهایی، اعتراض خود را نسبت به وضعیت قراردادهای کاری، دستمزد نازل و نحوه مدیریت این مجتمع سر دادند.

8 – روز دوشنبه ۴ بهمن ماه، کارگران پیمانی «تعمیرات واگن» راه آهن آذربایجان برای چندمین روز متوالی در اعتراض به عدم امنیت شغلی و سطح نازل دستمزد دست به تجمع زدند.

9 – روز دوشنبه ۴ بهمن‌ماه جمعی از بازنشستگان فرهنگی در شهرهای تهران، سنندج، شیراز، ممسنی، رشت، همدان، داراب، اردبیل، کرمانشاه در اعتراض به سطح نازل دستمزدها دست به تجمع زدند.

10 – روز دوشنبه ۴ بهمن‌ماه کارگران پتروشیمی رازی در اعتراض به ممنوع الورود شدن تعدادی از کارگران و جلوگیری از اخراج همکاران خود دست از کار کشیدند و مقابل حراست مجموعه اعتراض کردند.

11 – کارگران پروژه سد شفارود رضوانشهر در اعتراض به عدم پرداخت دستمزدهای معوقه خود بار دیگر در محوطه این پروژه دست به تجمع زدند.

12 – کارگران پتروشیمی مروارید در فاز دو صنایع پتروشیمی عسلویه‌ در اعتراض به عدم پرداخت پنج ماه دستمزد توسط پیمانکار، دست از کار کشیدند و در محل کارگاه تجمع کردند.

13 – روز سه‌شنبه پنجم بهمن‌ماه کارگران کارخانه لاستیک بارز کرمان در اعتراض به عدم پرداخت دستمزدهای معوقه  و سطح نازل دستمزدها دست از کار کشیدند و در محوطه کارخانه دست به تجمع زدند.

14 – روز سه شنبه ۵ بهمن ۱۴۰۰، جمعی از کارگران گروه جوشکاری پتروشیمی ایلام، در اعتراض به نحوه انعقاد قرارداد جدیدشان در مقابل این شرکت دست به تجمع زدند.

15 – کارگران پیمانکار پالایشگاه تندگویان تهران در اعتراض به سطح نازل دستمزدهایشان دست به اعتصاب و اعتراض زدند.

16 – دستیاران پزشکی بیمارستان رسول اکرم و  بیمارستان فیروزگر تهران در اعتراض به عدم پرداخت اضافه دستمزد دستیاری دست به اعتصاب زدند.

17 – کارکنان دستیار تخصصی زنان علوم پزشکی اصفهان روز چهارشنبه شش بهمن در اعتراض به سطح نازل دستمزدشان اعتصاب کرده و در مقابل دفتر رییس دانشکده پزشکی تجمع کردند.  

18 – کارگران شرکت تهران جنوب هلدینگ خیلج فارس در اعتراض به عدم دریافت ۴ ماه دستمزد معوقه روز ۷ بهمن ۱۴۰۰ دست از کارکشیدند و می گویند تا زمان پرداخت حقوق اعتصاب ادامه دارد.