۲۳ بهمن ماه، کارگران سیمان سپاهان تجمع بزرگ اعتراضی با حضور اکثر کارگران و در اعتراض به وضعیت اسفبار معیشتی، حقوق اندک و عدم امنیت شغلی  برگزارکردند. کارگران معترض همچنین خواستار بازگشت به کار همکاران اخراج شده خود شدند.

کارگران مترو تهران روز شنبه ۲۳ بهمن ماه در اعتراض به عدم تحویل لباس کار، عدم امنیت کار با لباس شخصی و وضعیت شغلی خود تجمع کردند.

تعدادی از کارگران کارخانه پارسیلون خرم‌آباد روز شنبه ۲۳ بهمن ماه با برپایی تجمعی خواهان بازگشایی کارخانه و بازگشت به کار خود شدند.

روز یکشنبه ۲۴ بهمن‌ماه کارگران گروه ملی فولاد اهواز در اعتراض به عدم پرداخت دستمزدهای معوقه، سطح نازل دستمزدها و نبود هیچ آینده ای برای کار مقابل ساختمان استانداری خوزستان دست به تجمع و ‌راهپیمایی زدند.

رانندگان تاکسی شهرستان بهارستان؛ صبح امروز با پارک کردن خودروهای خود در کنار اتوبان در اعتراض به پرداخت عوارض در آزادراه تهران – ساوه  و کاهش دستمزدشان اعتراض کردند.

روز یکشنبه ۲۴ بهمن‌ماه کارگران بازنشسته در اعتراض به سطح نازل دستمزد و مستمری‌ها، مشکلات بیمه تکمیلی و وضعیت بد معیشتی خود در شهرهای شوشتر، اصفهان، اراک، رشت ، سنندج، مشهد، اهواز، شوش، کرمانشاه، تهران،  دست به تجمع زدند.

روز یکشنبه ۲۴ بهمن‌ماه کارگران داربست‌بند و مونتاژکار پتروشیمی کیان واقع در عسلویه که در استخدام پیمانکاری کیوانی در شرکت ماشین سازی اراک در اعتراض به عدم پرداخت دستمزدهای معوقه‌شان اعتصاب کرده و دست به تجمع زدند. کارگران این پیمانکاری روز شنبه ۱۶ بهمن‌ماه ۱۴۰۰ نیز  به همین دلیل دست به اعتصاب و اعتراض علیه کارفرمای خود زدند. این کارگران در طرح اقماری نبوده و مجبور به ۲۴ روز کار مستمر در ماه با دستمزدهای نازل هستند.

دومین روز تجمع اعتراضی کارگران گروه ملی فولاد اهواز مقابل استانداری خوزستان همزمان با تجمع کارگران‌ گروه ملی فولاد، کارگران شهرداری اهواز هم مقابل استانداری تجمع داشتند که کارگران شعار سر میدادند: فولاد، شهرداری، اتحاد، اتحاد!

تعدادی از کارگران شرکت نورد لوله اهواز با تجمع مقابل استانداری خوزستان خواهان بازگشت به کار شدند.

روز دوشنبه ۲۵ بهمن‌ماه جمعی از اعضای تعاونی مسکن کارکنان منطقه ۲ شهرداری تهران در اعتراض به عدم رسیدگی به تامین مسکن مقابل ساختمان شورای شهر تهران دست به تجمع زدند.

کارگران کیان تایر با آتش زدن لاستیک در محوطه این کارخانه خشم خود را ابراز داشتند. آنها بارها در اعتراض به پرداخت نشدن حقوق و مزایا و وضعیت نامشخص شغلی دست به تجمع زده‌اند.

روز سه شنبه ۲۶ بهمن‌ماه کارگران گروه ملی فولاد اهواز در اعتراض به عدم رسیدگی به مطالباتشان برای سومین روز متوالی مقابل ساختمان استانداری خوزستان دست به راه پیمایی و تجمع زدند و شعار کارگر فولاد اتحاد اتحاد سر دادند. این در حالی است که کارگران از توطئه عناصر شورای اسلامی کار، مدیریت شرکت و نهادهای امنیتی علیه اعتصاب و اعتراضات کارگران خبر می دهند.

کارگران گروه ملی فولاد اهواز همراه با کارگران شهرداری اهواز و شرکت نورد لوله اهواز روز ۲۷ بهمن با شعار نه تهدید نه زندان دیگر اثر ندارد در برابر ساختمان استانداری خوزستان تجمع اعتراضی کردند.

روز چهارشنبه ۲۷ بهمن ماه جمعی از کارگران پیمانکاری راه آهن شیراز، بوشهر، عسلویه، یزد و تبریز  در اعتراض به عدم پرداخت دستمزدهای معوقه خود توسط شرکت‌های پیمانکاری دست به تجمع زدند.

روز شنبه ۳۰ بهمن معلمان حداقل سی ویک شهر دست به تجمع زدند، شعار معلم زندانی آزاد باید گردد از جمله شعارها بود. تجمع  اعتراضی معلمان کرج مورد هجوم نیروی سرکوب قرار گرفت و  به بازداشت بیش از ده معلم توسط پلیس و لباس شخصی ها ی عمال سرمایه انجامید. تاکنون بازداشت  معلم ها، جمشیدی، سالمی، شهریاری، بهارلو مشخص شده است. قطعنامه پایانی اعتراضات سراسری معلمان ایران و تاکید بر ادامه اعتراضات تا دستیابی کامل به خواسته‌های فرهنگیان شاغل و بازنشسته. هم زمان بطور جداگانه تجمع بزرگ کارنامه سبزها امروز ۳۰ بهمن با شعار : باز جیباتون بی پول شد آزموناتون شروع شد! حالا که وقت جذب شده برنامتون عوض شده !! در مقابل اداره آموزش و پرورش رجایی شهر دست به تجمع و اعتراض زدند.

روز شنبه ۳۰ بهمن جمعی از رانندگان بخش خصوصی شرکت واحد تهران مقابل درب اداره مرکزی شرکت واحد اتوبوسرانی تهران در اعتراض به سطح نازل دستمزد و تاخیر پرداخت آن تجمع کردند.

روز شنبه ۳۰ بهمن ماه، جمعی از کارکنان وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، در اعتراض به کاهش دستمزدهای ناچیزشان، در مقابل ساختمان محل کار خود واقع در تهران، دست به تجمع زدند.

روز شنبه ۳۰ بهمن ماه، تعدادی از رانندگان تاکسی ساکن شهرستان دهدشت در استان کهگیلویه و بویراحمد، با توقف خودروهای خود در مقابل ساختمان فرمانداری این شهر در اعتراض به کاهش دستمزد دست به اعتراض زدند.

کارگران معدن زغال‌سنگ البرز شرقی دامغان صبح روز شنبه ۳۰ بهمن ماه  در اعتراض به تغییر وضعیت شغلی خود از پیمانی به شرکتی و پرداخت نشدن دستمزد و مزایا تجمع اعتراضی برگزار کردند.  

  #شورایی_وضد_سرمایه_داری_متشکل_شویم  #کارگران_ضد_سرمایه_داری